mitt rum

tyvärr så jag har inga före bilder, tur är väl det, det såg rent av utsagt förjävligt ut.det var bara vita möbler som ständigt var täckta med saker, fotöljerna likaså, sängen alltid obäddad och väldigt opersonligt fast än att det var saker överallt.
2 dagar, 3 skräppåsar senare, rundtur på jakt efter bortglömmda möbler i källaren och ut med alla vita möbler.
TADA !!!






vad tycks?
det blev ganska bra va?
bilderna kanske inte har bästa kvaliteten men ljuset var så mysig så jag var nästan tvungen att ha blixten avstängd.
det är inte särskilt stort men jag tycker endå att det blev mysigt.
dörren som man ser brevid sängen på den första bilden leder ut till balkongen.
på på väggen med bokhyllan, "byrån" och klädställningen som egentligen är en sänggavel så är det som en bård med ett kollage av olika bilder, men den är inte riktigt klar än.
på sista bilden är garderoberna som är inbyggda och som har har tagit av luckan högst upp och ställt böcker i.
så på lördag så ska vi åka till ikea och köpa lite blommor,lådor,en annan bokhylla(fast den ska se nästan lika dan ut).
och så vill jag väldigt gärna fixa ordning i garderoben.
men jag är nöjd!


(mamma, vad tycker du?)
och ni andra vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: karin

Men - Naomi det är ju jätte fint. Jag vill hem och titta....

2009-01-20 @ 07:54:14
Postat av: Jasmine

Jättefint :D

2009-01-20 @ 21:43:49
URL: http://kensa.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Lite smått avundsjuk faktiskt, eller ja ganskee mkt, mitt rum ser ut som jag-vet-inte-vad men det är ingen vacker syn :P

2009-01-20 @ 21:44:49
URL: http://kensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0