fredag


1.



2.




3.


- utanför fönstret i rummet där jag, caroline från norge och deras dotter lauren sover.

- sen så var det skola och vi delades in i internationella klasser efter inplacerings testet vi gjorde igår, jag fick bok nummer 4 vilket är det svåraste boken, fast det var lite rörigt ibörjan efter som att listorna var messade, men det kom i sin ordning tillslut och vi fick roliga lärare, så det blir nog bra! (kolla utsikten!)

-
efter att vi hade haft ett litet möte med den svenska gruppen,betalat aktiviteterna och fått våra ef t-shirtar och väskor så gick vi till en park för att ha picknik, värdfamiljerna skulle joina oss.
det vissade sig vara stort med tält,grillar och pojk scouter som delade ut maten till oss, hambrugare,hotdogs,chips,äpplepaj och vattenmelon, haha.
alla värdfamiljer kom och det var jätte mysigt. italienarna spelade seriös fotboll, haha, och några små killar spelade på någon sak som fanns bland gungbrädorna.


jag har pratat med en taiwanes, plus i kanten ha? 
det är vårat mål, att bli kompis med en taiwanes, vi har redan valt ut en som går i våran klass och pratar bra engelska, haha. låter lagom konstigt när någon säger.
- åh, det är min taiwanes,

lynn, mamman i min nuvarande värdfamilj satt och pratade på pickniken om att hon tyckte att hon hade blivit så gammal. så skämmtade hon om att hon skulle göra en face transplant, haha.
den lilla dansken esbjorn, som alla kallar osbourne såg helt shockad ut, spärrade upp ögonen och sa,,
- really?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är så himla avis på dig just nu Naomi, jag menar två Usa trips! Men avundsjukan varar inte länge, tills onsdag då jag glider iväg mot Torquay! Dock kommer jag fortf vara avis på vädret ni har :)

Kram!

2009-07-04 @ 23:19:12
URL: http://prepared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0