goood mooorning

god morgon.
trevligt att jag gick upp för att matcha den svenska tiden med sverige så att någon i min familj/kompisar skulle vara inne på msn, men nejnej.
inga svar på skickade mail, inga kommentarer.
nnniiiiccceee fellas.
iallafall, jag är trött som vanligt, haha, svårt att sova och fortfarande jetlagad, men det är helg nu och ingen skola.
men det går bättre nu än när jag och fillan åkte till ohio, lite iallafall för vi fuskade och sov middag hela tiden, haha.
men på söndag när min "riktiga" världfamilj kommer hem så får jag en säng att sova i, haha, det ska bli så himmla skönt.
idag så är det 4th of july, alltså independens day, så ikväll blir det fyrverkerier och till frukost blir det pannkakor.

återkommer senare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0