hårfärg och dagens outfit




svart tröja, bikbok, höga randiga shorts, banana republic,

håret blev lite rödare en planerat, särskilt i luggen, jag är orolig för att man kommer se jätte mycket när solen lyser.
men det är liksom mörkrött tänk lite åt  linday lohan hållet, jag vet inte riktigt om jag gillar det, men före så var det solblekt och ojämnt. luggen och överhåret var åt det blonda hållet och det andra var med ask brunt.
idag så ska jag inte med på utflykten efter skolan så lysa ringde och fixade så att jag fick hela dagen ledig, skönt att sova lite, åt färska donuts till frukost, haha, nämnde att jag känner mig ungefär dubbelt så tjock och äcklig en vanligt?
vi ska åka till en vintage/antik affär som mycket känndisar åker till, som deras farmor har tror jag, sen så ska vi åka till deras farmor och farfar och bada i poolen, tror jag, hon nämnde något om the mall också, men jag vet inte,
det blir en skön och laidbackdag iallafall tippar jag på.
om en vecka är jag i sverige.
vet ni vad som suger big time just nu?
att vi ska vänta på arlanda i 6 timmar, från 11 till 17, då är man endå i sverige liksom och flyget till göteborg tar 55 minuter, känns lite halv kul just nu.
memmen, det blir säkert kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0