nästa : san fransisco

tjenare fellas,
ska upp om 5 timmar och bege mig till san fransisco över helgen med hela gruppen.
bussturen tar ca 8 timmar och jag måste gå upp klockan 4 am (!!!!!!!!).
it sucks men det får fasiken vara väldigt värt det.
så tänkt på mig och undra vad jag gör, kanske går jag över golden gate bridge, åker båt vid san fransico harbor eller är på choklad fabriken?
susar in vid st patrics day school/church igen på söndag 8 pm om det går som beräknat.
då blir det bilder så det slår härliga till, haha, bli inte för uppspelta nu ;)
ha det förjävla bra tills dess så hörs vi as soon as possible på söndag kväll, men det blir väl måndag morgon för er.
puss & kram skumbanan

ps. jag har köpt ett par skor,efterlängtade och precious, kan ni gissa?


Kommentarer
Postat av: pinksy

Jag länkade till dig på min blogg, hoppas det gick bra!

2009-07-17 @ 16:28:35
URL: http://pinksy.blogg.se/
Postat av: elin

nyfiken bara,

var i kalifornien är du nånstans? :)

2009-07-17 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0