packapackapacka




och nej,, allt är inte till mig.
och om det hjälper så innehåller dom fem victoria secret påsarna som ligger här inte så mycket roligt.
3 av dom innehåller varsin nagelfil för 1 dollar efter som att jag ville ha en mjukishund som man får på köpet så skickade jag in 3 personer med varsin dollar för att köpa en nagelfil och få en hund på köpet - presenter fixade; katching.
och jag har köpt 7 par converse, liten beställning, haha, såg nog ganska rolig ut när jag i en knökfull converse affär gick och bar runt på 7 kartonger, ni vet på filmer när dom jonglerar med kartonger, ungefär sådär såg det ut innan en tjej erbjöd sig att hjälpa mig, hoho.
åkte hem, lastade av, och gick ut och åt med lysa, alla andra var borta.
jag har packat det mesta nu och klockan börjar närma sig halv 2 om jag inte ser fel, så jag ska nog pallra mig i säng och sova den sista natten hos värdfamiljen, sjukt vad tiden går.
konstigt att min familj äter frukost nu, hah.
jag har hittat den gröna grejen föresten!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har en liten fråga. Ungefär hur mycket svenska pengar kostade conversen när du var där? Ska nämligen dit i sommar :)

2010-03-13 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0