san francisco dag 2


ben&jerrys bussen var min favorit, haha.


lombard street, världens mest svängiga gata, haha, brant var den också, och dom 2 backarna innan gick rakt upp typ, men jag, hurtig som jag är, gick upp för alla 3, det var värt det, kolla utsikten liksom....


levi´s museum



union square och en kille som var grym på att dansa.

typiska sanfran hus.



golden gate bridge, gick över, åkte över, jaa, såg helt overkligt ut, känndes ju ganska coolt också.
och det första jag tänkte på var att det finns en scen i djungel george där man räddar en kille i fallskärm här, stats scenerna i den filmen filmades i san francisco, jag har alltid viljat åka hit och åka cabelcar nedför långa backer ever since...


middag i china town, jag åt en hel måltid med pinnar, hoho, lite stolt är jag faktiskt, jag tror att jag har fått in lite av tekniken. taiwaneserna vid vårat bord hjälpte oss lite,, ganska mycket faktiskt, hah, dom såg lite rädda ut ett tag där när vi höll på att försöka plocka allt vi kom åt med pinnarna. tyvärr så hade vi lite bråtomm så vi hann inte gå runt i china town, det hade jag väldigt gärna viljat, särskilt by night.



slutade kvällen med ghirardellis choclate factory och starbucks, ganska nödvändigt faktiskt.
sen så gick vi tillbaka till hotellet lagom till 11 då vi skulle vara på rum, jag tog en dusch, sen så var alla ganska trötta efter att ha sett så mycket idag, jag tog såklart, skit smart som jag är, inte kort på allt, men det ser jag som ett tecken på att jag hade så roligt att jag liksom glömmde bort det ;)

Kommentarer
Postat av: Jordan.

JAG MED!

"För vasastan är som Chinatown, och jag dansar med en flicka hon dansar mig galen sen dansar hon med rickard på trottoaren"



"Men varför är vi inte fler

Och det är bara du som ler

Det måste vara nåt fel på er"

2009-07-23 @ 20:16:41
Postat av: malala

shiit så avundsjuk jag är! :)

jag vill jag vill jag vill!

2009-07-28 @ 00:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0