tisdag


på den här "kullen" i malibu, som var jätte lång och väldigt "kullig", haha, såg jag några av dom sjukaste hus jag någonsin sett, mamma & pappa och erat top design eller vad det nu heter kan ju slänga er i väggen, det här var fantastiskt, som om att det inte var verkligt, om jag var in to houses så skulle jag drägglat, haha.
och självklart så stannar en röd ferrari som fäller ner sitt tak precis vid det här röd ljuset ;)



st monica pier




och dagen har varit precis lika hemsk som den ser ut att ha varit ;)
haha, såå skön och laid back.
efter skolan så åkte vi till st monica, där vi fick välja om vi ville gå och shoppa på 3rd street promanade eller gå till st monica beach, alla tjejer shoppade och jag och louise gick till stranden, först i vattnet var vi också ;)
jätte fin och härlig strand och skönt väder, när det var dags att åka tillbaka så gick vi på våran buss.
dom är ju så gulliga och delar alltid ut vatten på bussarna för att det är viktigt att dricka, ibland gigantiska äpplen också, men idag fick vi minnsan kakor också, haha, if you want to get fat, go to america!
sen så åkte jag hem till värdfamiljen och lysa lärde mig deras mynt och stuff när vi skulle hämta upp nicki, men don´t worry, jag ska lära er också ;)
sen så  gick vi och lånade ägg av grannarna och bakade brownies och kollade på twilight,, nej, jag har inte sett den förut, och jaa, edward var snygg.
nu ska jag sova, god morgon för er snart antar jag!
vi hörs pumpkins ;*

Kommentarer
Postat av: Jordan.

din svikare!

Om du hakar på att han är snyggast i världen vet jag inte vad jag gör! hahah

2009-07-08 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0