torsdag

har varit och sett senaste harry potter filmen, den var bra, fast inte så färgglad, och lite sorglig.
men absolut se värd, har den kommit ut i sverige än på bio?
antagligen haha, sen så vissade nicki oss ett ställe som hade lite lösgodis, ungefär 3 bitar för 26 spänn, hahah.
svensk godis alltså, det skulle vara kul att visa amerikanerna.
norskarna brukar tydligen åka till sverige varje helg om dom bor nära och köpa godis och dricka för det är mycket godare och billigare.
sista dagen i skolan imorgon,
idag tog vi det sista testet, jag vet inte hur det gick, jag blev klar först av alla men det kan ju gå skit dåligt för det, men det är inget svårt prov på det sättet.
imorgon ska vi baka kanelbullar till fairen, vi ändrade från köttbullar för alla andra år har dom gjort köttbullar och midsommar, imorgon ändrar vi traditionerna och kör på kanelbullar, svensktmedley och små grodorna.
haha, det blir säker roligt att kolla på iallafall.
min kamera har varit urladdad hela dagen och jag har fått sand i objektivet så den sjunger på sin sista vers den kameran alltså, den krakulerar mer och mer.
nu lyssnar jag på den perfekta kvälls låten och ska gå och lägga mig, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0