torsdag

gooodd mmooorrgggooonn.
klockan är 10 i 7, jag får ju ställa klockan på 6;30 här.
fattar ni, jag? gå upp 6:30, hemma så skulle jag dö innan jag han gå till badrummet kan jag ju säga, haha, men här så blir man på något konstigt sett bättre på mornarna för man vet att man mer måste.
idag så är det iallafall skola, vi ska ta det sista testet, igår fick vi göra utvärderingen på språkresan, den var 4 sidor lång men det gick snabbt, det är bra att ef vill veta vad vi tycker.
efter skolan så ska vi stanna i skolan, fixa lite mer gruppfotona och planera inför imorgon med fairen.
alla länder ska laga en maträtt och göra något roligt som representerar deras land, det blir kul, haha.
dagarna går så fort, kan inte fatta att jag har varit här i snart en månad, det känns helt vrickat...
nu kom lysa in och sa att jag skulle komma ner för frukost, och det är bäst att göra som hon säger, mohhaha, nej jag är faktiskt hungrig!
hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0