söndag










the mall: jag köpte en jeans klänning, haha, men den är inte som det låter, ett vanligt slappt vit linne på urban outfitters och så fick jag ett armband av lysa, (som för övrigt precis skrämmde skiten ur mig när hon öppnade dörren så att det inte hördes i mitt kolsvarta rum och viskade vad tiden var, haha)

sen så åkte hela familjen schaffner och jag till malibu och gick runt på en bea-uti-ful strand, den låg lite längere bort än zuma beach och blake sa att den var hemlig för det fanns bara 2 små ingånger till den för almänheten, den tillhörde mest nog alla dom som bodde där. husen längst strandremsan alltså, insane hus igen. helt sjukt fina,stora och jaaah, allting, hade lätt kunnat tänka mig att bo där every once in a while.
sen så åkte vi en bit och åt på neptunes net seafood, ett litet ställe vid vägen och med utsikt över havet.
det var ett populärt ställe bland kändisarna i malibu sa dom, seth rogers och david hasselhof var tydligen där, men jag såg dom inte, haha. det var ett väldigt enkelt och mysigt ställe iallfall med seafood och rolig personal.
vi åkte också förbi kullen där rehabet alla kändisar åker till i malibu, men vi åkte inte upp, haha.
skola imorgon,sen ucla och west hollywood,och klockan börjar närma sig 11 pm.
over and out ;*



OCH JAAAAA JORDAN !!
CHRIST, DET VAR VÄL ETT JÄKLA TJÖT OM DOM DÄR KEPSARNA, HAHA.
IALLFALL SÅ FINNS DET EN KEPS AFFÄR I THE MALL OCH LITE ÖVERALLT,
VILL DU HA NÅGON SPECIELL?
LIIIITE HJÄLP KAN DU VÄL GE MIG IALLAFALL?

Kommentarer
Postat av: Jordan.

HAHAHA, sluuta^ jag tkr om davids mer än maxis...tror jag, ta kort om du vill då...så kan jag säga sen, elr så tar du ngn som ser cool ut.

Jag och Sanna kanske ska börja i bakset sååå bra!:D

COOOLA nyheter har jag fått idag, du kanske får veta om du loggar in samtidigt som mig, vi kan bestämma en tid^!

2009-07-13 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0