måndag

GOD MORGON.
eller aa för mig iallafall, klockan är 08:16 här i kalifornaey,
jag har precis ätit frukost i en stor rosa morgonrock som gick ner till fötterna som jag fick mig tilldelad, jag? i lång morgon rock?
iallafall, idag så är det ingen skola fast än att det är måndaf för vi ska till LA hela dagen.
sounds good huh?
jag har övertalat dottern i värdfamiljen nicki att följa med så lysa ska snart skjutsa oss till stället där bussen hämtar upp.
det ska bli grymt kul, att se ställen man har sett på tv och på kort.

vi kommer inte tillbaks för än klockan 8 ikväll kalifornisk tid så det blir inga mer uppdateringar förens ni har vaknat imorgon.

ha en bäst dag och njut av sommarlovet !
;*


Kommentarer
Postat av: Jordan.

rock'n'roll morgooon då alltså(((:

2009-07-06 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0