onsdag

hej hunnibunns,
igår var bra, träffade lite kompisar och några släktingar.
inte så mycket där emot för jag satt och pratade med mina kära vänner uppe på rummet, det var lite tråkigt att jag inte hann prata mer med dom andra men jag hoppas att jag får tillfälle imorgon eller något. jag älskar att farmor alltid kommer med kanelbullar varje gång jag kommer hem, 2 gånger men endå, finns inga bättre kanelbullar en farmors ;*

idag vaknade jag klockan 3, eller rättare sagt blev väckt av att jordan vägrade gå ut ur mitt rum.
sen så kom jaél och dom drog upp rullgardinerna,drog på världens musik från högtalaren och började hoppa i sängen.
när dom satte på bring me the horizon i mitt öra gick jag upp, haha, och jag var trööött.
klockan är nu över 02:00 här och är lite över 5 på eftermiddagen i kalifornien, med andra ord så är jag inte så överdrivet trött.
jag hatar att ställa om sig till olika tider, man vill sova hela dagarna och man är inte trött på kvällarna. men imorgon så ställer jag klockan för jag och jordan ska in och göra rean, haha.
hon har visat mig alla sina fynd idag och något måste det ju finnas kvar?
desutom så är vi kännda för att alltid hitta fynd, wooohhhooo.
jag har inte packat upp än men endå ligger det saker huller om buller i mitt rum, och mamma som hade städat det så fint tills jag kom hem igår, jag ska skärpa mig, prooommmiiisseee.
jag har svårt att skriva om kalifornien för det känns så overkligt, som att det bara är avlägsna händelser. att jag vaknade upp där i söndags känns helt konstigt.
jag? i kalifornien? en månad?
men som sagt när jag har smält det lite mer så får ni en grym utvärdering, tills des så får ni nöja er med inte än visade bilder ;)

nu ska jag ge svenska tiden ett försök och börja vända om dygnet!
;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0