lördag

hellu fellas,
lördag idag och free weekend with host family.
så imorse sov jag längere en vad jag har gjort den senaste veckan, fast inte så länge som jag trodde att jag skulle göra kvällen innan, vaknade vid 8-9 tiden.
sen så fick jag ner och åt frukost, jätte bekvämt för hon ger mig en tallrik med frukost och sen så behöver jag inte göra så mycket mer än att äta, haha.
haha, det var gott iallafall, sen så klädde jag på mig och blev visad av blake till farmers market som har öppet varje lördag, jag köpte jordgubbar och hittade tillbaks alldeles själv, haha.
jag gick ut och satte mig på deras gulliga backyard, mest en stenad slinga med eldstad,blommor och en mur som gränsar av och stora sköna fotöljer, mysig är den iallafall och i skuggan, så jag satte mig där med min dator,en bok,jorgubbar och hade det bra, lyckades till och pricka in några kompisar och syster på msn, det händer ju inte allt för ofta.
sen så åkte jag med lysa och gjorde lite ärenden, jag fick värsta goa glassen.
det var sån där frusen yoghurt med inget socker och inget fett i ni vet, som såg ut som mjukglass, sen så fick man välja vad man ville hälla i bägaren, som var gigantisk. alltså plocka själv bland kaksmulor, mini oreos, godis, choklad, frukt och bär - gott var det iallafall.
sen så hittade jag ett par vita levi´s shorts på en affär som hade allt, mest mat, haha, för ca 100 spänn, dom är lite tantiga just nu, men vänta bara tills jag är färdig med dom, ni får före och efter bilder senare.
efter middagen idag så ska jag kolla på bio med nicki och några av hennes kompisar, vad vi ska se har jag ingen anning om, jag är inte så insatt liksom, men det blir nog kul.
vi hörs sen pumpkins ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0