måndag

idag har det varit varmt, ca 39 grader i skuggan, och det finns ju typ ingen skugga någonstanns så jag har smält.
dagen började med belgiska våfflor och banan skivor, fortsatte till skolan och sen vidare till UCLA collage campus.
det var jätte fint, precis som man tänker sig att det ska se ut från alla filmer, och det var stort, suprisesuprise det går ju bara runt 25 000 elever där.
så vi gick en rundtur och sen så fick vi lite fritid att bara kolla runt, tydligen så kom det något italienskt fotbolls lag dit för att träna så bussen väntade i 15 minuter utanför med alla studenter i för att några italienare så gärna ville se bussen haha, dom hängde ut genom fönstrena och såg jätte glada ut, haha.
sen så gled vi hemmåt och jag blev upphämtad och skjusad till värdfamiljen vid lindero circle.
när jag kom hem så var scott och barnen redan vid deras grand parents pool, så jag byte om och sen så åkte jag och lysa dit för att joina dom.
jag fick träffa en av nickies kompisar som tydligen jätte gärna ville träffa mig, hon hete courtney och var jätte gullig.
så jag satt vid kanten av jacuzzien först medans dom andra redan var i, vi åt pizza.
amerikanare äter så mycket fortare, när jag var klar med halva min pizza bit så hade alla andra redan ätit upp 2, hehe.
när klockan var runt 8 pm så åkte vi hem.
nu är jag ny duschad och ska snart sova.









vackert och stort campus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0