onsdag


lunch med peanutbutter and jelly sanwich, inte så farligt som det låter faktiskt, men endå lite sliskigt.




efter skolan så blev det malibu, vi pallrade oss ner till stranden efter en sväng på starbucks med varsin jordgubbs smoothi och la oss ner på handdukarna och pratade lite om allt möjligt. planen var att bada men surfarna okuperade lite och sen så var det en anning kallt också, haha, meeeess, men jag var först i igår så det jämnar upp sig.
sen kom det några taiwanes tjejer och ville ta kort med oss, jag tyckte lite synd om taiwanes killen när alla langade upp sina kameror och ville ha ett kort, självklart gjorde vi den typiska posen ;)
haha, men taiwanes killen ville också ha ett kort så han la sig i mitten sen och fick ett kort, jäkligt snygg frisyr har jag ju på bilden också, yikes.
sen så gick vi till det lilla shopping stället, malibu, alltså väldigt fint och ganska dyrt, men det var bara ett litet ställe och jag fyndade ett par shorts som jag visar sen. och sen så såg jag killen som ledde mtv galan, russel brand, eller jag gick förbi honom snarare, lite coolt ha?


- var hemma hos värdfamiljen runt 5, hade picnick/middag i en park med subways och satt inlindad i en filt tillslut med nicki, mysigt.
jag har världens hosta men är taggad inför imorgon för då är det..........................

Kommentarer
Postat av: Rebecka

GICK DU FÖRBI RUSSEL BRAND?! HERREGUD! Lyx! Säg till om du ser mina två vänner Hanna och Amanda :) De är också i LA med Ef :). Den ena har mööörkt hår och den andra blont och de hänger alltid tillsammans. Den brunhåriga pratar oavbrutet och den blonda är lite tystare ;). Fast.. det kanske är svårt att leta efter :).

2009-07-17 @ 14:28:30
URL: http://rebbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0