torsdag

soo,,
jag lever, haha, väldigt trött, men alive.
jag har nu spenderat min första hela dag i kalifornien, hollywood på schemat, men det förtjänar ett eget inlägg så jag tänker inte skriva om det här.
igår var en lång dag, gick upp klockan 5 och gick och la mig 29 timmar senare på andra sidan atlanten.
sov gjorde jag inte inatt men jag håller tummarna för att det går bättre nu.
jag bor i samma familj som en norsk tjej och en danskille, fram tills på söndag då min "riktiga" familj kommer hem.
dom har 2 barn lauren och ryan, 2 katter, midnight och twilight och en hund, amber.
jag har precis lyckats med den omöjliga uppgiften att få ut twilight ur rummet, haha.
och grandma också, som alla kallar grandma så jag vet inte vad hon heter egentligen.
hon har alzheimers fick vi förklarat för oss, fast vi började misstänka det när hon frågade för 5 gången på dom 10 minuterna vart vi kom ifrån.
hon sa alltid samma fråga och drog alltid samma historia om att hon gick in sin pappas fotspår när det var snö ute.

ni får verkligen ursäkta mig men jag ska försöka sova, ni får veta om hollywood så fort jag har tid, promisepromise.
trött som ett as är jag och det känns som att någon har slagit mig hårt i bakhuvudet ungefär.
GOD NATT ;*


ps. klockan är lite över 07:00 i sverige.
mamma jag skickar mail så fort jag har vaknat ;*



jag ger tröttheten ett ansikte >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0