golden gate bridge

tillbax från san francisco, grymt!
staden var så jäkla cool och det är svårt att smälta allt vi har sätt under helgen.
nu vill jag sova, och egentligen dricka ett glas kallt vatten med jag är trött, haha, jag har jätte mycket bilder och är några klädesplagg rikare (lite dollar fattigare ;).
så förberedd er på bilder med stort b av san francisco när jag kommer hem imorgon.
det blir st barbara beach/shopping imorgon hela dagen efter skolan, många timmar, sen så åker midya med mig till värdfamiljen med hårfärg och färgar håret, mitt har blivit så solblekt och ljust, framför allt där uppe och i luggen, men imorgon ska det bort..
klockan är ungefär halv 9 på morgonen hos er så god morgon och ha en grym dag!
god natt från mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0