03:05

jag har fortfarande inte vant mig vid sverige tid och sover till klockan 1 på dagarna.
då är klockan bara 7 i ohio och jag är svin trött, trött på dagen men det är värre på kvällarna.
nu är klockan 3 vilket betyder att klockan är 21 i ohio, och jag är inte trött.
alla sover, det börjar bli ljusare ute och fåglarna kvittrar, är det någon idée att ens sova då?
nej, nu somnar jag och ställer klockan och får ordning på det här direkt, hahaha.
lite halvhjärtat efter som att jag så fort jag har vant mig vid sveriges tid ska ställa om till kalifornien som har 9 timmars tidskillnad, höh, lite lyxigt problem ;)


jag hade egentligen kunnat ladda upp lite bilder och skriva långa inlägg, men jag klarar inte riktigt av att vara uppe till halv 4 alltså, det skulle inte kännas bra riktigt, haha.
så nu ska jag försöka sova och vakna tidigare imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0