a bit

idag har jag varit duktig och skrivit till alla mina ef buddysar, eller ef kompisar som det heter nu för tiden.
kulkul, anyways, om ingen skriver, ta första steget, det är inte så farligt som det låter och hur kul är det inte att ha pratat med någon lite innan när det väl är dags att åka iväg?

och min värdfamiljs mamma har börjat kalla mig nay,
Hey Nay
skrev hon i dagens mail, jag vet inte om det är bra eller dåligt.
dom verkar ialalfall super gulliga, så det ska bli kul att träffa dom !

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Fan va bra gjort att åka iväg. Ska jag med i sommar. vilket år läser du förresten?

2009-06-06 @ 18:37:35
Postat av: CASSANDRA

skulle du kunna klargöra i ett inlägg om alla dina resor du gjort? =)



om jag har förstått dt rätt, inte i ordning dåra...

1. språkresa malta

2 språkresa torquay

3 resa till din kompis moster toleda(?) ohio

4 språkresa usa kalifornien? =)



sorry för konstiga frågor och så, men jag vill gärna ha svar ;)

2009-07-07 @ 00:46:06
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0