högvarv

jag längtar till sverige.
helt ärligt även fast att det är lite förbjudet att längta till gråa tråkiga sverige, men det gör jag.
och jag längtar efter min familj. efter mina kompisar. efter mitt lilla gäng. efter polka indianerna. efter att ha en helt fantastiskt rolig kväll där allt känns lätt. efter att skratta så att det gör ont. att älska någon så att det känns. att bli älskad så att det känns. efter att ta studenten. växa upp. bli liten igen. skapa mig ett större liv än det här. lära mig saker. förstå. bli det jag vill bli. efter kalifornien. efter att vara förbannat jävla skitsnygg. efter att lysa upp ett rum. efter att få mvg på ett prov. efter kanelbullar. efter att dansa. efter mycket pengar. en egen fin lägenhet. efter någon. efter något.

ibland längtar jag efter det, just nu, och ibland efter något annat.
alltid.
ständigt.
längtan.

egentligen så borde jag tänka mindre när jag är sjuk, men mitt huvud går alltid på högvarv, om det är bra eller dåligt vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Jordan.

Det är bra att tänka mycket, för då skriver man mycket, och får bra idèer. Förutom när man ska sova, då suger det. Nu ska jag ta kort på ett spindelträd! Skit nice är dt:))))

2009-06-16 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0