lördag

musiken spelas högt, fullt i köket av folk och mat som ska lagas, köksbordet är överbelamrat,grillen står redo, kjell-åke tar kort, mikeal bakar något komplicerat, jáel provar mina skor, med andra ord - det är släktkalas.
jag är hemma, vaknade klockan ca klockan 1 idag, tisskillnadem säger jag bara, haha, efter att ett x antal personer hade gått upp och försökt väcka mig tydligen.
när jag väl vaknade var det iallafall av att farmor kom in med en överfull plåt kanelbullar, finns det något bättre sätt att vakna första morgonen i sverige på 4 veckor?
haha, I promise you, farmors kanelbullar slår det mesta ibland alltså och jag som har längtat efter vanliga hederliga kanelbullar när jag var i usa.
idag är det iallafall det stora släktkalaset med tävlingar om almén troffén och allting, det ska bli roligt att träffa alla och jag hoppas verkligen att det blir fint väder.
nu ska jag klura ut vad jag ska ha på mig genom att stirra på mina 2 ouppackade resväskor,
vi hör sen!
;*

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, spännande :) vet du mycket om din värdfamilj än så länge då?

2009-06-21 @ 00:21:05
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0