måndag



bra där ;)

hahah, nämnde jag att jag är sjuk?
så himmla farligt är det faktiskt inte, jag menar igår kväll och imorse så ville jag bara försvinna typ men nu känns det lite bättre. febern är borta just nu iallafall.
oj och angeline var så himmla oroliga att dom släpade med mig till doktorn och han skrev ut det här till mig, för huvud och kropps värk. så himmla lätt att få medicin här så det är lite läskigt,  och dom verkar verkligen ge medicin för allt, jag är bara lite vanligt sjuk och angeline & oj trodde att jag hade fått svininfluensan eller sars.
jaja, som sagt så ger jag mig idag också att bara sova och imorgon får jag faktiskt vara någorlunda frisk, det hoppas jag iallafall grymt mycket på att jag är, på onsdag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0