oohhh

JAG ÅKER IMORGON!!!
som egentligen är idag för klockan är över 12 och jag ska upp om typ 4 timmar.
jag har precis sagt hej då till mina världs bästa kompisar som dök upp lite oväntat när jag stog ny duchad i underkläder, haha, men det var värt det ;)
och nu börjar det kännas jobbigt det här, det har det inte gjort dom andra språkresorna, allt kommer gå fel och jag kommer inte att få några kompisar, jag kommer svimma av trötthet imorgon för att jag har varit vaken i nära 2 dygn och allt kommer gå skit. självklart inte, resfeber tror jag att det heter.
haha, gud vad jag låter, och jag har inte ens pakat klart än, allt känns så overkligt så jag fattar inte riktigt vad jag ska ha med mig.


Kommentarer
Postat av: olivia

hoppas att går bra iaf :)

ha så kul!

2009-07-01 @ 09:35:09
URL: http://iwannabethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0