söndag

alltså den här dagen,
kopierat från fillepilles bdb för jag orkar inte skriva
Jag och Naomi var inne i badrummer. Naomi skulle in i duchen, och Jag försöker tvätta rent mitt piersinghål. Jag e AS känslig för blod, så såklart börjar det ju blöda. Jag lägger mig ner på badrumsgolvet, och mår as illa. Medans Naomi typ står och skriker i duchen för det e för varmt. Jag tar papper och torkar upp blodet, och slänger det i toaletten, samtidigt som jag ligger på golvet, och spolar. Det börjar låta massa konstigt från toan.. Inget åker ner, utan lite "snusk" kommer upp. Jag som redan mådde illa, ni kan ju tänka er hur jag mådde då.. Så jag lägger mig ner på golvet igen och tror att jag ska"dö".. Samtidigt kommer Naomi ut från duchen, hon frågar hur det egentligen e med mig, Jag berättar... Hon bara vek ihop sig, och får världens skrattanfall, Samtidigt råkar hon dra ner handukshängaren från väggen innan hon lägger sig på golvet och gråter av skratt.. i en förkort handduk..
Varje gång jag försöker kontakta henne och komma på en lösning så bryter hon ihop igen och tillslut ligger båda två och bara vrider sig av skratt i säkert 10 minuter.
Aah och sen skulle vi ju förklara allt detta, det med toaletten och vrf handdukshängarn e helt sönder, när jag e på väg att spy och Naomi skrattar hur mkt som helst.. på Engelska.

hahahahaha, allt bara hände på samma gång, så sjukt kul var det, som tur var händer det där med avloppet tydligen hela tiden här men både jag och fillan är lite små rädda för att gå på toa nu,
sen så fortsatta kvällen och jag kan ju säga att vi skrattade så sjukt mycket enda tills vi somnade.
hela dagen har bara varit hur rolig och konstig som helst, hahaha,

och vi har varit vid en jätte fin strand och kollat på sjön (som ser ut som ett hav) och ett ännu finare natur reservat där det fanns en bro man gick på så det känndes som att man gick i regnskogen, men det är inte lika roligt att berätta ;)

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

resan till ohio, var dt en språkresa ? =)

2009-07-07 @ 00:40:59
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0