till flygplatsen


våran låt,

nu åker vi till flygplatsen snart.
fast än att vårat plan går klockan 21:10 ikväll, men angeline ska ta ett tidigare flyg så vi måste vänta där.
kulkul, men väskorna är färdig packade och passet ligger i handväskan.
igår så shoppade vi mycket, uhu, lite ångest har jag faktiskt, men det var mycket till andra personer också....
ni får se allt när jag kommer hem, planet landar ca klockan 12 på fredag morgon svensk tid på landvetter flygplats så ni får en uppdatering när jag har landat lite.
sen så bär det av till kalifornien den 1 juli, snabba puckar där.
men ha en bra dag och håll tummarna för att allt går bra för mig med.
vi hörs i sverige!
;*

Kommentarer
Postat av: Nikey

Vi syns på arlanda då ;) Hoppas att det är lugnt att jag addade dig på msn förresten ;D Första personen jag har sett som ska på samma språkresa ;>

2009-06-20 @ 14:47:33
Postat av: Sandra

då syns vi på Arlanda då :D

2009-06-20 @ 18:17:23
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0