tisdag






det finns victorias secret på the mall, jag och fillan gick helt bananas kan jag ju lova synd bara att det är så dyrt,
så jag ska tänka igenom riktigt noga först, och vet ni en konstig sak?
jag har inte köpt något på forever 21 än, kanske för att fillan alltid säger - men den här då? eller den här?
min mascara tog iallafall slut i förgår så jag impulsköpte en ny - lancome hyffsat billigt om man jämnför med vad den kostar i sverige, och subway åt vi på (såklart), tro det eller ej men vi har inte ätit på något typiskt amerikanskt ställe förutom idag.

och farmor om du läser det här, buxom lips är själva typen på läppglanset men det finns massa olika färger, och i.d bare minerals har en helt egen affär här så dom har massa grejer, men aa, let me know ;*

nu ska jag hoppa in i duschen innan miss pringels tjatar håll i huvudet på mig för sen så kommer det som båda har längtat efter hela dagen,,,,
mhm,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0