torsdag






1.vi åt lunch på ett coolt ställe som man fick plocka ihop sin mat sen gå och lämna in den så att dom stekte den och sen fick man tillbaks den, det var gott.2.fillepille och xingfu, deras utbytes student från kina som åker hem på onsdag.3.sen hittade vi glasögonen, haha, suck on that ;)4.tillslut blev jag army chick nr.1, haha erskänn det ser ut så lite?, okej, nähä, kanske inte..
sen så spårade inte alls jag och miss pringels ur, nejnej.
och vi gjorde verkligen inte en musik video till "all I want for christmas is you", varför skulle vi?
och vi hade verkligen inte på oss konstiga kläder, vem gör sånt egentligen?
nu ska vi äta ricecream så over and out ;*

Kommentarer
Postat av: Jordan

ånej, säg inte att du köpte glasögonen?

föresten jag säger bara; hudsjukdom.

så får du fundera ut resten själv, eller logga in på msn....Jag tillägger även ':DDD' så det kanske blir lättare? mmhm

2009-06-05 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0