måndag

hello fellas,
det gick inte så bra med vakna tidigt planen imorse, jordan kom in klockan 12 och drog upp mina rullgardiner.
så jag gick ner och såg att frukosten var undanplockad och då gick jag och la mig igen, haha.
nu sitter jag iallafall här och har precis förlorat stort i en kubb match med 3 av mina kära bröder.
funderar på att dra en sväng till stan, om jag inte gör det imorgon, fast i för sig så kan jag ju lätt göra båda, jag tröttnar aldrig ;)
haha, joo det gör jag,,, ibland ;)
jag har ingen anning vad jag ska skriva om, fast än att jag nog borde ha massa idéer,
ehm,, acdc var på ullevi igår, jag var inte där, men dom som var där säger att det var skit bra, om det hade varit fint väder hade jag åkt i berget brevid men nejnej. och min pappa kläcker ur sig på morgonen, jaha - men om du ville gå så hade vi ju fixat det. men så långt tänkte ju aldrig jag, haha.
jag vet inte vad min kamera är heller, eller om jag orkar ta på mig något annat än rosa bikini trosor och grå magtröja från american appareal.
igår kväll träffade jag the girls igen, det var för jäkla härligt att se dom kan jag ju säga.

nej, nu ska jag inte göra någonting fram tills emilia kommer, ciao ;)

Kommentarer
Postat av: pauliina

hej, tkr du att blogg.se är bra? för jag ska göra en blogg, men vet inte om jag ska bli medlem på blogg.se eller devote.se ? men jag är bara 14 år, o man behöver väl vara 15 år för att bli medlem på blogg.se? eller är det typ bara en rekomendation? vad händer om man ändå blir medlem?



:P

2009-06-22 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0