fredag

hellu lovers,,
just nu sitter jag i sängen och dricker grape fruit juice,för det fanns inget annat i kylen förutom grönt tee, och det är bittert, alltså juicen inte att det inte fanns något annat, om du förstår vad jag menar? haha.
och jag har druckit dr.pepper idag, det smakar ju förjävla äckligt måste jag få säga, jag har alltid trot att det smakar ungefär som coca cola men nejnej.
och jag har precis kollat på seven pounds med will smith, för andra gången men endå, den är fortfarande lika sorglig.
väldigt vacker film, men sorglig, jag gråter till den, men jag behärskade mig lite inför tyler och fillan så det gick nog ganska bra endå. så nu kommer jag gå och tänka på den i flera dagar.

jag skrev också, en text, jag gick ut och satte mig i solen och skrev, sen läste jag upp den för fillan.
hon blev glad av den, jag blev ledsen.

jag förvarnar er: på måndag så åker vi till florida och stannar tills lördag eller söndag, och där finns det inget internet, I repeat - no internet. wich means, inga uppdateringar. men jag ska försöka ragga någon annan att gå in och lägga in lite fina bilder eller något (och med någon menar jag dig fröken ostboll ;).
det ska iallafall bli väldigt roligt att åka till florida, vi hoppas att det blir as kul, och att det är fint väder.

egentligen vill jag skriva mer men jag vill ha bilderna till så ni får vänta tills jag vaknar, ;)
(haha, tidsskillnaden ni vet?)

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Hejsan



stilig blogg du har. Blev lite nyfiken på var du e osv. Är du typ på något utbyte, studerar du där? Jag är otroligt sugen på att göra det samma vet inte riktigt vart än. Men vore jätte kul om du kunde tipsa om ställen oså. Pusspuss

2009-06-06 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0