tisdag

i´m kicking and alive.
jag sa ju att jag gav mig själv tills på tisdag, nu är det tisdag och jag har inte tid att vara sjuk längere.
haha, gud vad upptagen jag låter men idag så åker oj and the boys till sverige så nu är det girls night med mig, fillepille och angeline.
vi har städat lite och nu sitter jag och  fillan och lyssnar på gunther, hhaha, fatta hur mycket närmare man blir om man umgås konstant i 1 månad med en av sina bästa kompisar.
jag har tagit ut pengar också, första gången på hela resan, det trodde ni inte om mig va?
haha, iallafall så måste jag tänka om lite för det går nämligen bara att ta ut 100 dollar i taget och det kostar lite att ta ut pengar så jag vet inte hur jag ska lösa det tills kalifornien.
när man ska ta ut pengar så måste man ju svara på 10000 frågor också, okej kanske 5 men i sverige så är det så himmla mycket enklare att ta ut,

vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0