nästan som einstein

jag tror aldrig jag har ätit en blå godis.
eller aa, joo, förutom m&m´s då, och kanske någon blå géle groda, jag kan liksom se det framför mig men alla géle grodor brukar ju vara gröna, det känns mest logiskt liksom.
och jag tycker att dom här 2 uttrycken är fula.
- ska vi va imorgon?
för nu kan man inte säga leka längere, haha, men endå, det låter konstigt, vara vadå liksom? :P
- odla fräknar. okej, det stör jag mig på, som att det vore potatis eller något, haha.

och jag borde se twilight för alla i hela världen verkar ha sett den förutom jag,
daniel är en tönt och sitter med sin dator och viskar till mig på andra sidan hallen,
jag har kommit på att jag har en ganska rund tunga, haha.
eh, nu ska jag försöka sova, känner ju mig verkligen sjukt seriös så här klockan halv 3 på natten ;)



over and out,

Kommentarer
Postat av: Jordan

vadå 'ska vi vi'?

jag har Twilight på min datoooor, se den inte.

2009-06-23 @ 22:51:30
Postat av: Jordanigen <------------LOL

och just det, blåbärsbomber! :D

2009-06-23 @ 22:53:39
Postat av: Jordanigen <------------LOL

Just det, blåbärsbomber! :D

2009-06-23 @ 22:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0