allt & ingenting

desperate houswifes följt av christine, oh my.
sötaste maximilan köpte en ben&jerry´s till mig idag, men jag tror faktiskt inte att jag orkar smälla i mig den ikväll.
kanske sparar det till helgen, förmodligen jah.
kontrollen till ipod högtalaren som står på köksbänken är sönder så musiken går inte att stänga av.
som tur är så är det mammas ipod som står på och inte min, jag tror inte att det hade uppskattats alls, haha.
jag har 3 tidningar som väntar brevid mig här i soffen, glamour,glaze & chic.
det var länge sen jag läste någon "rolig tidning", btw så fick jag,fillan,daria och linn mvg på våran teater i engelskan om kärlek, gött äre ;)
jag lägger upp lite bilder från torquay sen tänkte jag, sounds good?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0