det är ett mirakel

in some weird way, så är jag redan klar fast än att jag börjar om 40 minuter.
det är ett mirakel ;)
jag som alltid brukar vara ute i väldigt mycket sista sekunden med att gå till skolan.
det har kommit några bygg gubbar som ska lägga om golvet i köket så jag pallrar mig nog iväg snart iallafall.
lika bra att börja liksom ;)
jag vet inte riktigt vad jag tycker om skolan nu för tiden.
efter som att jag har ganska mycket problem med huvudvärk mm. så kan alla ämnen vara ganska jobbiga ibland.
särskilt om jag har en dag/vecka när jag helt enkelt inte kan koncentrera mig.
förra terminen så fick jag hyffsat bra betyg för att vara första terminen i 8, mest vg:n, och jag har ingen lust att sänka mig i något ämne direkt. men att gå till själva skolan har ändrat sig något enormt dom senaste åren.
man flyttar ju upp en skola i 6:an och då hatade jag det, sista halvåret innan sommarlovet så var jag borta väldigt mycket. inte så att jag skolkade men jag var hemma för att jag helt enkelt inte klarade av att gå, då hade jag också fruktansvärt ont i huvudet och det funkade helt enkelt inte med klassen osv.
i 7:an när jag bytte så blev det lite bättre, jag har valt att inte skriva om såna saker här i bloggen, men jag har haft så mycket problem med mig själv och har fortfarande och dom går ju inte bara bort sådär.
nu i 8:an så är det ju som det är, vissa dagar så funderar jag seriöst på att aldrig sätta min fot där igen, resa iväg någonstanns och skapa minnen på nya ställen. men till och med jag förstår ju att det skulle vara ganska omöjligt.
men personerna i skolan, mina klasskompisar och andra personer, dom får mig att må bättre, och det får väl väga upp just att jag är en anning skol trött just nu, hahah.
jag måste ju ändå gå så då kan jag väl lika gärna fokusera på det som är bra, eller hur?
men nu ska jag gå, till skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0