early morning

det här kommer förmodligen att bli mitt tidigaste inlägg någonsin på den här bloggen, om jag inte tar ett väldigt  tidigt plan innan och måste skriva, klockan är liksom 05:53 och jag har redan sovit i 9 timmar och är inte så vidare trött.
jag var svinigt trött igår kväll och blunda lite i soffan sen så tänkte jag gå upp och bara vila lite.
också vaknade jag för 15 minuter sen, då gick jag upp,tvättade av mig sminket,borstade tänderna och tog av mig kläderna. så jag ska nog försöka sova igen. det kommer att komma ytterliggare ca 5 timmar innan det här huset vaknar iallafall. förövrigt idag så kanske jag ska städa på kontoret om jag inte gör det imorgon.
jag har inga planer för dagen mer och det känns lite halv bra sådär, jag hoppas på att något dyker upp under dagen helt enkelt ;)
men klockan är faktiskt inte så mycket en så det ordnar sig nog.
god morgon ( när ni nu läser det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0