g-g-great

min inspiration är totalt borta, likaså min ork.
vilket resulterar att jag är den sämsta möjliga bloggen just nu, jag hoppas inte att ni lämnar mig.
ni kanske till och med har lust att hjälpa mig lite på traven och ge några förslag på vad jag borde skriva om?
är det verkligen så roligt att läsa om mitt liv? hur personligt ska det vara?
språkresan kan jag förstå att det är roligt att läsa om men det har ju inte riktigt kommit igång en med den här sommarens resor så det finns inte så jätte mycket att skriva om dom egentligen mer en att jag längtar väldigt mycket.
lite respons både dåligt och bra hade inte suttit helt fel ;)
men tro inte att jag har glömmt bort er, jag tänker på för fullt, i´m back on track snart igen här på bloggen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska skriva om vad som händer på din dag. det är alltid kul att läsa! skriv också om mode vad som händer i modevärlden, vad du tycker är fint. det är kul att se olika skor m.m. från hm och så som du tycker är fina. man får liksom inspiration då. nu kmr ju vårkollektionerna ut så passa på och skriv lite om dem!! :D tack för en superblogg! :)

2009-03-06 @ 22:30:43
Postat av: E

mode, dina tankar, dagens outfit och så.

men om inspirationen är borta för tillfället, ta ett break från bloggen och kom tillbaka när inspirationen är tebax!

2009-03-07 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0