om en pojke

jag såg det sista på melodifestivalen, tyckte ni att rätt låt vann?
hahha, jag tänker inte ens svara på frågan, det får ni tolka hur ni vill ;)
men go for it, vi kommer säkert att komma jätte högt när den stora är.
nu ska jag kolla på om en pojke, så himmla gullig film tycker jag.
när jag var sjuk för ett tag sedan så lämnde fillan en film box med den filmen + dom 2 bridget jones filmerna i min brevlåda. då blev jag nog lite friskare. hon proppsar iallafall på att jag ska ha kvar dom ett tag till.
nick hoult och hugh grant är helt klockrena i den här filmen tycker jag,
det bästa är när han går och sjunger "shake your ass" låten.
nu spelar han ju i tv serien skins, men visst ser man att det är samma person?
eller?



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, det är ju inget fel på att han inte har en tröja på sig heller ;)

2009-03-16 @ 18:37:03
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0