onsdag

hello fellas :)
hur är det med er?  känner ni också att våren är på väg?
så himmla härligt att solen lyser och att man inte fryser rumpan av sig vart man en  går, hahaha.
idag när jag satt i korridoren på den soliga fläcken som lyste in med några kompisar så var det så skönt !!!
ryggen blev helt varm till och med , sweet ;)
sista lektionen var elevensval, gissa vad jag har?
att kolla på vänner, fast med engelsktext. perfekt som sista lektion, 3 avsnitt vänner liksom.
vi hade vollyboll turnering igår och min klass vann så klart ;)
8H is the b e s t.
idag har varit en ganska slapp dag hittills, jag funderade till och med på att låta håret vara lockigt och gå osminkad till skolan imorse. men jag plattade det och tog lite mascara på i sista stund.
nu där i mot blir det andra bullar. imorgon har jag en stor franska läxa som ska lämnas in och prov i hemkunskapen.
klockan 5 så ska jag möta upp drama gruppen för att fika och åka till angered för att gå på en teater.
jag tror att den är bra, men jag håller tummarna iallafall.
jag rapporterar när jag kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0