söndag beginns

ooo jag har sett näst sista avsnittet av the city.
späääännnnaaaannndddeee!
men jag funderar endå på hur mycket sanning det ligger i dom här programen som typ, the hills.
det är ju endå ett kamera team som följer med dom och då måste ju saker nästan vara bestämmda från början.
jaja, bra är det iallafall.
klockan är snart 10 och jag har redan varit vaken i en halvtimme, på en söndag...
jag vet inte om det är bra eller dåligt. idag kommer att bli en ganska seg dag med uppgifter som ska lämnas in och blablabla, det vanliga plus lite till ;)
solen skiner och jag ska in och städa på ett kontor.
men det betyder väl att våren är på väg lite till iallafall?
det blir säkert bra :)
god morgon föresten..


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Oups :P

Hur många seier följer du /tittar du på?

2009-03-16 @ 18:39:04
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0