söndag

visst är det konstigt att jag har mer besökare när jag inte skriver en när jag skriver?
tycker ni att det är då min blogg är som bäst?
när jag inte skriver någonting? haha, ojdå.
det har varit en rolig helg, absolut, det är så skönt att umgås med bra personer.
mjamja, världen är full av underbara människor, lycky for me, har jag på något konstigt sätt lyckats få flera av dom som kompisar.
hade ni earth hour i lördags föresten?
det hade vi, så himmla mysigt att sitta med bara brinnande ljus och prata, det blev nog lite mer än 1 timme faktiskt.
det verkade som att ganska många endå släckte ner större delen av sina lampor m.m.
efter som att det idag har ställts om till sommartid så är det tekniskt sett som att gå upp 1 timme tidigare imorgon, innan man har kommit in i det liksom.
och jag har faktiskt varit ute och gått närmare 1 mil idag (jaa, jag känner mig väldigt nöjd ;), så det ska bli ganska skönt att krypa ner i sängen.
imorgon så börjar teknik veckan också, vi ska bygga hus med allt vad det innebär, jag tro det kommer att bli jobbigare en väntat.
vi hörs imorgon så ska jag uppdatera er lite om helgen och annat, jag ska komma igång helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Bettina

jag tycker din blogg är superbra, dte bästa är allt om resorna och det tycker jag! :D

och .. det skulle vara jättesnällt och kul ifall du ville rösta på mig (nummer 4) i en outfit tävling hos cecilia ; http://ciizs.blogg.se/2009/march/5-finalisterna.html

2009-03-30 @ 17:13:24
URL: http://booak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0