torsdag

åh vad det snöar!
det var ju vår igår och nu ligger det redan massa snö på marken och det ser ut som att det kommer att komma mer.
jaja, jag har en ursäkt att dricka varmschoklad uppkrypen i soffan med massa kuddar och minst 2 filtar!
hahah, halsduken åker förmodligen på imorgon iallafall.
veckan har gått fort fakiskt, det är redan fredag imorgon och jag och linn ska hjälpa till på ett skol disco.
det ska bli roligt, om inte annat för att linn är med och henne har jag aldrig haft tråkigt med.
nejnej, roligare och charmigare person får man leta efter.
it´s gonna be fun ;)
just nu sitter jag och jordan eller Jordan (nöjd?) som jag måste skriva, hahah, och kollar på tv.
oprah,tyra banks talkshow och en gammal säsong av top model har vi avklarat hittils.
jag har lite av det eviga pluggandet kvar men det kommer att gå bra, snart är jag klar med veckans hög ;)
nu ska jag sjunka ner lite djuppare i soffan och kolla vidare på top model,
vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: Jordan;

Mycket!

2009-03-12 @ 19:17:02
URL: http://babababa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0