måndag

dagen började med att jag kröp runt på alla fyra och letade efter mina strumpbyxor, utan att hitta dom iallafall.
tillslut fick jag ta ett par gammla och förkorta så jag har gått runt med grenen vid knäna typ hela dagen, hahah.
när jag kom hem så gjorde mamma pannkakor så jag tryckte i mig 2 st med banan & glass på och blev helt knök mätt. åh föresten, jag och fillan fick våra ledighets lappar som vi ska fylla idag och vi ska förhoppningsvis beställa biljetterna den här veckan, partey !!!  så himmla kul ska det bli.
för övrigt så längtar jag väldigt mycket tills vi åker iväg.
efter att vi kommer hem så dröjer det en vecka ungefär tills det bär av till new york och språkresa för min del.
NEW YORK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
helt otroligt, jag kan seriöst knappt berga mig, det är till och med ett större är london det här, det går ett lyckorus genom mitt huvud bara jag tänker på det.

igår så gjorde jag inte så mycket, städade på kontoret och hann med en sväng på stan med jordan.
lämnade tillbaks lite grejer och köpte lite nya, hahah, nej, men jag är faktiskt väldigt nöjd med att jag håller min månads budget på 500 kr nu när jag ska iväg. nu hoppas jag bara att dollarn går ner lite också ;)
jag köpte ett par skor, igen, som ni kanske märkt så är jag väldigt svag för skor, väldigt.
alla i min omgivning bara suckar åt mig, utan fillan och farmor då, dom vet hur det känns ;)
haha, klockan 7 ska jag kolla på vänner och imellan det svara på lite mail och göra läxan.
vi ses :*

Kommentarer
Postat av: Jordan;

otroligt hur du kan stava mitt namn fel!! :o ^^

2009-03-09 @ 21:30:03
URL: http://babababa
Postat av: olivia

USA är bääst ;) du kmr älska det!

2009-03-10 @ 21:13:45
URL: http://iwannabethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0