god morgon sverige

god morgon :*
jag hoppas att ni har sovit gott? ;)
just nu har jag helt gräsligt ont i huvudet, vakna upp med huvud värk, vilken partyhöjare!?
... men det är inget världsproblem så nu ska jag inte klaga på det :)
mja, igår så stog jag i kiosken på ett disco tillsammans med linn,jordan och jordans kompis i 5 timmar.
det var helt okej, och små barnen är ju så gulliga ibland när dom tar det på största allvar att köpa en klubba, haha.
det roligate var när en liten kille stog en meter bort med sina 2 kompisar, dom gick i 2:an tror jag?
dom pratade om vad dom skulle köpa och vände sig om för att kolla vad som fanns.
den lilla killen såg ut som han fick en chock och stirrade på oss samtidigt som han petade på sin kompis..
- du, det är ju brudar som står det, hallå! det är ju brudar!!!
hahah, sen så köpte hans kompisar godis och gick, han stog kvar vid sidan och bara kollade på oss.
tillslut frågade jag om han skulle ha någonting och då sa han nej och sprang iväg.
haha.
tillslut så ville alla bara dansa tryckare och då blev det lungt i kiosken, haha, så vi satt bara och åt ferrari bilar och banana skids (som förövrigt är mina för tillfälet favorit godisar) den sista halvtimmen.

aja, jag ska krypa ner eller vad nu mitt huvud tillåter och kolla om frukosten är pågång.
vet ni, jag har haft en pirrande kännsla i magen enda sen jag fick reda på vart jag spendera 4 veckor i sommar någonstanns, it feels good ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det???

2009-03-14 @ 11:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0