frågor & svar

10 senaste frågorna i mitt arkiv, inte så mycket om språkresor, men dom tar jag imorgon ;*


gör du mest rätt eller fel?
svar -
haha, oj, jag gör nog mest fel tyvärr..
men jag säger som miguel i eldorado filmen - att fela är mänskligt.
och jag är väl inte mer en mänsklig ?

din dröm språkresa? som du inte redan har varit på då :)
svar -
vanlig gruppresa så absolut till usa i 4 veckor på internationell.
jag ska ju till new york i sommar och bo på collage campus, och det ligger väldigt nära min drömspråkresa.
helt overkligt!

kan du verkligen gå ner i spagat! vi vill ha bildbevis :D
svar -
yesbox, helt ouppvärmd och inte stretchat på några månader, ofcourse ska ni få bildbevis ;)

är det kul att åka på språkresa?
svar -
bland dom roligaste sakerna jag någonsin gjort!

du som älskar mode/design och verkar ha en helt grymm stil varför designar inte du ef crew tröjorna man får?
det skulle vara så himmla coolt :D
svar -
ja, haha, varför inte?
men crew tröjorna är mysiga som dom är tycker jag :)

har du testat/röker du?
svar -
nej, jag röker inte, har aldrig testat och planerar inte att göra det heller :)

vad har du för mobil nummer?
svar - 
********** , sms:a på bara ;)

vilken slags mp3 har du?`
svar -
en grymm ipod touch med 8 gb som jag fick i födelsedags present förra året.

senaste kläd köp?
svar -
absolut senaste var ett par skor från monki idag, visar dom lite senare.

hej på dig :)
svar -
tjenare tjenare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0