frågor&svar

Hej! Jag har en fråga.
Jag vill åka till malta men det är ju ganska dyrt. Har du mycket pengar eller vad har du gjort för att få ihop pengar till alla dina resor? :)
svar -
just malta resan fick jag och min syster av våra föräldrar, det var något dom hade prioriterat och sparade pengar till, vilket jag är tacksam över för det har öppnat många dörrar :)
englands resan betalade jag genom att jobba, mina föräldrar hjälpte till med fickpengar.
jag har inte så mycket pengar, haha, som en vanlig person? (om man räknar i sverige då)
sen så har jag ett städ jobb 1 gång i veckan så det får jag in lite extra pengar på :)


du jag funderar har du fortfarande kontakt med din värdfamilj? :)
svar -
när jag var i torquay,england i sommar så bodde jag hos familjen o´sullivan som bestod av emma och richard, som var föräldrarna och deras barn chloé och sam 7-9 år gammla.
en väldigt snäll familj med super mysiga barn, verkligen.
tyvärr har jag inte haft kontakt med dom efter resan, det har bara inte blivit så.
men jag funderar på att skicka ett brev eller något ibland. jag glömmde nämligen en ring som jag fick av tbs på skrivbordet där. och den skulle jag väldigt gärna vilja ha tillbaka...

Hade du med dig systemkamera på din resa ? Och tyckte du i sånna fall att det var jobbigt att ''släpa'' på den?
svar -
nope, jag hade inte med mig en systemkamera på resan.
om du tycker att det är kul att ta kort och har en bra kamera väska till din systemkamera så tycker jag att du ska ta med den. alternativt kanske du har en liten digital kamera du kan ta med dig också ifall du tycker att den blir jobbig att bära runt på ibland. du vet förmodligen själv om du tycker att det är jobbigt att bära runt på den nu, då kommer du antagligen att tycka det då med ;)

Hur många seier följer du /tittar du på?
svar -
oj, mja, ungefär allt och ingenting. jag följer massa serier men skiter ibland fullständigt vad dom går på tv i förmån för att krasha i sängen klockan 8. helt olika alltså, haha, vilket bra svar det här blev kännde jag nu ;)


några kommentarer kommer inte fram har jag märk det senaste och många av er får svar på era mail eller bdb´s. men jag tänkte sammanställa dom vanligaste frågorna snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0