lördag

hello darlings,
idag har jag helt glömmt bort att skriva, jordan påminnde mig precis här brevid mig i soffan.
thåström igår var grymm, jag lägger upp bilder från konserten imorgon.
imorse så åt jag frukost ute på altanen sittandes på en filt.
gammla nummer av glamour, hallon/banan smoothie och mina ray bans look-a-like från torquay gjorde min morgon.
jag försökte hjälpa våren på traven lite helt enkelt.
vi satte till och med upp våran stutsmatta, men jag erkänner det är nog ett tag kvar tills man kan gå barbent ute.
lite senare kom lisa och vi gjorde väl inget specielt, gick en promenad och satt och pratade, kollade en liten stund på en dålig film också. just nu kollar vi på love actually, så himmla mysig film.
när jag och jordan såg den här filmen för första gången för ett x antal år sedan så skrattade vi så att vi grät när en av familjen springer ut på gatan och skriker någonting med fröken bakelse.
nu är det inte alls lika roligt längere, hahah.
imorgon ska jag städa på kontoret på morgonen, mamma ska lämna av fläskil (eskil) så jag passar på av hänga med in.
men efter det så uppdaterar jag med bilder från thåström och lite mer såklart.
nu ska jag kolla klart på filmen,
god natt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0