torsdag

hello guys,
proven gick inte bra, haha som vanligt, och endå lyckas jag få super bra omdömen av alla lärare, jag vet inte hur jag bär mig åt. iallafall så har jag varit hoss fillan efter skolan nu så jag kom hem för någon timme sen.
hon har fått världens moppe, mhm, på lördag så smäller det ;)
jag,lisa och linn ska fixa ihop en liten grej till henne.
om nu mot alla odds hon skulle få för sig att gå in här så vill jag inte avslöja några detaljer, men vi hoppas att det kommer att bli bra och väldigt roligt!
jag längtar såååå mycket tills den här veckan är slut känns det som.
nästa vecka så har vi teknik vecka vilket innbär att vi har zero vanliga lektioner, dock har vi massa annat som ska fixas.
men endå, jag tror att det kommer att gå fort. veckan efter det så är det påsklov och lov är ju alltid skönt.
slippa gå upp klockan 7 varje morgon är alltid en bonus. det gäller bara att göra upp lite planer innan.
en sak som ska bli så sjukt mysigt vet jag iallafall kommer att hända, med dom bästa girlsen i världen.
anyways, sen så går jag tisdag,onsdag och torsdag i skolan och sen...
solong för första gången det här året för då åker jag med familjen till lanzarote i en vecka.
det ska bli skööönnt. vi har faktiskt aldrig åkt utomlands hela familjen förut så det ska bli roligt också.
idag har jag lämnat in ledighets ansökan för både usa resan och lanzarote, min lärare suckade bara litelite.
men för usa är det bara dom 2 sista veckorna och då brukar det ju endå inte hända så jätte mycket i skolan.
nu ska jag försöka hitta något att äta, vi hörs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0