måndag

hola ;D
egentligen så kan jag inte spanska, jag läser ju franska, men lite har man väl snappat upp?
finns det någon som inte vet vad hola betyder som är över 12?
och jag vet till och med att det uttalas ola och inte hola, det ni ;)
över till mer nödvändig fakta,,,
min bilddagbok besöks cirka 140 gånger i veckan och kommenteras ca 5 gånger i veckan, med tanke på hur lite bilder jag lägger ut så är jag ganska imponerad faktiskt. den besöks mest av personer i 14-16 års åldern.
mja, idag så har jag gått i skolan, inte så mycket mer.
jag planerar faktiskt inte att göra så mycket mer idag, kanske leta efter en glömmd ben&jerrys i frysen.
haha, men risken att jag hittar någon är inte så värst stor.
jag har 3 prov och 2 inlämningar på torsdag så jag slipper sitta och inte göra någonting iallafall.
om man nu ska se det från den ljusa sidan, vilket jag just nu i denna sekund har valt att göra.
men vi hörs senare pumpkins.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0