onsdag

idag räknar jag som en vårdag.
fåglarna kvittrade till och med när jag vaknade imorse, how lovely.
solen har varit framme hela dagen och jag märker, iallafall på mig själv att jag känner mig lite mer,,,, ja,vårig?
sista lektionen var det elev och jag har engelska = att kolla på vänner fast med engelsktext.
bra sista lektion så här mitt i veckan, fast på fredag har vi studiedag så imorgon blir sista skoldagen den här veckan.
åh, på fredag så ska jag gå på thåström också, jag har sett honom en gång förut fast på trädgårds föreningen, den här gången så blir det inomhus på lisebergs hallen.
jag har inte ätit än (det var gröt i skolan och man kan ju inte äta gröt när det är varmt ute? ;) så jag ska gå på jakt, jag tror att det står ett paket ballerina kex i köket, hahah.
sen så drar jag till dramat, jag tror att vi ska börja med pjäsen kanske?

ps. jag har värsta planen på gång med en ny header.
det var på tiden va?
;)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Gröt :O

Vi får bara gröt en gång om året i skolan och det är sista dagen innan jullovet börjar ;P

2009-03-19 @ 19:33:51
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0