lördag

idag så blir det en lungt lördag hemma i tjocka tights,oversized kofta och halsduk.
lika bra det efter som att jag just nu halv ligger i sängen med täcket + massa filtar och fortfarande känner att jag inte har något alls runt omkring mig. huvudvärken jag blivit lite bättre men det kommer och går.
det blir så ibland, att allt som måste göra på veckorna släpper och då sprängs barriärerna.
någon gång, när jag känner att det är rätt och om jag vågar så skulle jag vilja berätta mer om mig själv.
jag tror att det skulle behövas en blogg som inte alltid bara lägger fram den posetiva utan också dom mindre bra sidorna. livet är inte bara svart eller vit liksom. om man är en känd bloggare så kan jag förstå att man håller inne med saker, men nu har jag ju inte över tusen läsare så jag räknar mig själv som okänd för omvärlden.
kanske så tycker jag inte alls likadannt imorgon, att jag skulle vilja skriva allt i en blogg någongång, men just nu så känner jag så.
någongång i framtiden kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0